OM OS
Blomfelt
Vi er syv engagerede medarbejdere, der administrerer ejer- og andelsforeninger samt gårdlaug, varmelaug, vejlaug, grundejerforeninger mv. Desuden har vi administration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme. Vi administrerer omkring 1.800 enheder for 69 kunder og har erfaring med alt fra den lille forening på en enkelt opgang til store foreninger med flere hundrede boliger.
Selskabet er i sin tid stiftet af ejerne bag Revisionsfirmaet Gutfelt, som ejede det frem til 30. april 2021, hvor det blev overtaget af selskabets nuværende ejere.
Blomfelt har i mange år været synonym med kvalitet og konkurrencedygtige priser, hvilket sammen med optimering og digitalisering fortsat er selskabets primære fokus.
menneskerne bag blomfelt
Administrerende direktør, cand. jur.
- E: kfs@blomfelt.dk
- T: 70 20 91 20
- M: 26 25 36 73
Administrationschef, EA
Fagansvarlig for ejerforeninger
Administrationschef
Fagansvarlig for andelsboligforeninger
Seneste nyheder
Det skal du vide om de nye muligheder for værdiansættelse af andelsboliger
Regeringen er endelig klar med L 111 – et nyt lovforslag, der udvider mulighederne for værdiansættelse af andelsboligforeninger.
Hvad betyder det i praksis? Læs med her.
Det skal du vide om de foreløbige vurderinger i andelsboligforeninger
Som mange sikkert er bekendt med, har der ikke været reguleret på de offentlige ejendomsvurderinger siden 2012, da man fra offentlig side har arbejdet på et nyt it-system til formålet.
Velkommen til Vilhelm Kylén Arnesen
Onsdag den 10. januar 2024 har vi fornøjelsen af at byde velkommen til vores nye praktikant, som vi får fornøjelsen af i dette forår, hvor han skal prøve kræfter med